haha!

att jag fortfarande har läsare fast jag är sämst på att uppdatera..den som väntar på nått gott väntar alltid för länge :P

så då får jag väl puttra ner några rader och berätta för envisa läsare om min dag o dagar! =)

Idag har jag varit ledig och jag vaknade tidigt =) så skönt att inte sova bort hela dagen..det är jag duktigpå annars! så jag pallra mig upp åt en macka o drack proviva..proviva är jätte bra för min mage, tack therese för tipset! sen gick jag o möte upp maria o vi hälsade på ante som jobbar i nyfors! sen gick vi tilll mamma o satt på gräsmattan! sen blev det en lång prommis =) skönt med såna här dagar..somnade sen på mammas soffa=)

ikväll blir det träning..jag har varit så duktig nu i snart 2 månader..ligger på 4 pass i veckan..men det tar tid innan man ser resultat! men snart så..till sommarn=) sen när det blir semester så förstör man allt genom allt gott man smackar i sig=)

jag har inte så mkt att skriva idag känner jag....ska snart hem till nattis ska hämta en grej som hon gjort till min pappa =) kommer säkert vara jätte fint! vi bor jätte nära varandra nu..det är jätte kul!

just de ja vi har bokat hotell i malmö och köpt handbollsfinal biljetter så nu är det bara att hoppas på att guif tar sävehof det blir svårt men man ska aldrig räkna bort guif! dem är bäst! men blir det inte final åker vi ner iaf och bor på hotell..ska bli trevligt!

ska försöka skriva i helgen men nu fick ni liteiaf =)

kram o hejdå! kan lägga upp gamla bilder på mig o ante, hehe..är hemma hos mamma så sitter vid deras data! ska kolla vad som finns =)

 ante och adde =)
 jag med lugg =)
justin timberlake
barnen och ante
här lärde jag mig dricka öl..tunisien..fanns inte mkt annat att göra där=)
tunisien=)




 
min lilla plutt =)

 avslutar med en lite nyare bild på en stolt morbor och min lilla älskling julle=)


hejdå!

Kommentarer
Postat av: Maria

Äntligen <3 =)

2010-04-15 @ 22:02:04
Postat av: Freddie

Fick du en minut av mitt liv att gå lite snabbare :)

2010-04-16 @ 19:43:57
Postat av: jag=)

klockan kvart i åtta och du är nykter och uttråkad!=)

2010-04-17 @ 11:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0