HEJ LÖRDAG!

HEJHEJ!!

Idag är det ett år sen jag tog körkort :) duktiga jag!!! jag är den enda av syskonen som har körkort haha o jag är stoltast i världen över det för jag är tydligen den med minst allmänbildning i hjärnan ;P enligt dem..men ni vet ju vad vi säger om det..bäst betyg o körkort ;) det säger mkt! mmmmm =)

idag ska jag sluta tidigare kommer nog sluta vid 3 =) så då ska jag springa hem och äta godis..vi var på willys igår, me love willys..ännu mer efter igår när jag fick se vilket underbat gott godis dem har =)!!! Jonna godis, ååhh så gott! men ostbågspåsen blev oöppnad så den ligger hemma o väntar på mig..smaskens! jag älskar ostbågar! jag älskar allt onyttigt så det är bra att jag tränar och bara äter på helgerna annars skulle jag rulla fram! =)

Imorrn ska jag nog testa Funk på forever..jag vet inte vad det är men det är väl nått med dans kanske!
igår kollade jag lite på skavlan och då var robyn där och hon kör också afrikanskdans =) det är verkligen populärt nu!

jag skriver nog mest för freddies skulle tror jag..allt för att en minut ska gå lite snabbare i hans liv :P men vad gör man inte för sina syskon! han är ju trotsallt en av mina stammisar här på bloggen..och det är inte många haha..men det är inte så många som vet att jag har en blogg o så kan det faktiskt få vara!

jag som hade sett fram emot att träffa julle efter jobbet nu när jag ändå slutar tidigt..men så ska dem bort=( Julius är en helt undebrar liten kille..jag blir så lycklig när jag ser honom och mitt hjärta smälter när han ler! jag är världens gladaste och stoltaste moster! Jag älskar dig min goseplutt!<3

sen har jag ju e till liten goseplutt som jag älskar! Agnes<3 jag blir så glad när jag får träffa mina två småttingar!

men ni få ha en trevlig lördag det kommer jag ha!

hejsvejs!





Kommentarer
Postat av: Anette

Jonna!!!!Varför skriver du aldrig här???Saknar dig ju!!!Kram

2010-08-08 @ 22:36:15
URL: http://anettesida.blogspot.com
Postat av: Anette

hohoooooo=)Kom igen nu då!Nu kan du inte skylla på datorn längre.

2011-01-19 @ 08:41:23
URL: http://anettesida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0