Andra dagen på mitt nya liv!

Jaa igår var jag så himla duktig, ante med :) Vi sprang till träningen, körde 45 minuters styrketräning och sen sprang vi hem :) jätte bra !! ikväll blir det afro sen imorrn kanske vi ska testa pulsforever! det känns riktigt bra hoppas att jag kommer fullfölja det här nu!



Idag har Julius sin första namnsdag, grattis min lilla kille<3 

blev ingen skridsko i helgen..jag var så trött efter fredagen! för mig tar det en vecka att återhämta mig..haha! illa..men så är det faktiskt..kanske det kan bli skridsko på fredag??? jag slutar kl 18 ! nu börjar mina blåmärken förvsinna också..haha jag ramlar ibland och det gör ont o då blir man helt blå!

Jag är så sugen på att hitta på nått roligt med mina vänner..typ bodaborg eller nått..nånting! skulle ju vara jätte kul, killarna mot tjejerna! hehe! vi vann ju bowlingen så killarna kanske vill ha revanch ;) eller så kanske vi kan gå o bowla en kväll snart iegn..ut o äta på papas tapas innan kanske? ;) mm jag vill dit snart igen..

Ska iaf ta med min maria och mamma dit snart :) för nu har maria slutat amma så hon kan ta sig ett glas och sen äta vad hon vill :) trevligt! vi får bestämma en kväll! <3

ha det så bra!

  Jag älskar dig!


Kommentarer
Postat av: Maria

ååa julle tackar för gratulationerna =) vilket fint kort du tagit på honom :D



<3

2010-02-16 @ 13:22:47
Postat av: Jag!

jag har bara fina kort på honom för han är så gullig jämt :)

2010-02-16 @ 15:34:34
Postat av: Anonym

haha jaa just ja, du dreggar ju också hihi :P jaa, han är ju jämt gullig hihi.. åå vad jag är nyfiken på hur era bebisar kommer se ut =) <3

2010-02-16 @ 18:00:30
Postat av: Anette Gillisson

Bra jobbat jonna med träningen!Du är väl inte alls slö som du säger=)Guuud vilken gullig bebis!

2010-02-17 @ 07:23:50
URL: http://anettesida.blogspot.com
Postat av: jag!

tack anette! jag ska försöka hålla i det här nu :) men somsagt helgerna är heliga då belönar jag mig, hihi :) ja han är mosters gulligull!

2010-02-17 @ 20:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0