elvis är kung!

go johonny go!! det är så roligt med spotify..nu diggar jag elvis..han är kung!! :D nyss nyduschad efter ännu en träning på forever..jag har varit tränat 4 gånger den här veckan :) jag är så duktig! sen har jag ätit sallad till maten och en frukt varje dag! och jag känner mig mkt piggare! Hej livet, vart har du varit de senaste månaderna??? välkommen tillbaka iaf! :)

sitter här och sjunger jätte högt och ante märker inte ens nått..vilket innebär att vi nu har bott tillsammans för länge hahah :) men det är ju sån jag är och det är bra att han kan koppla bort mig och min urusla sångröst haha :D

på min facebook så har jag gått med i en grupp som handlar om en jävla idiot som slänger ner sin grannes hund från en bro..fyfan jag börja typ gråta när jag såg den..mådde fruktansvärt dåligt efter! det är så hemskt! hur fan kan man vara så dum i huvudet! gruppen hatar iaf honom!!! svin!

idag har jag gosat med julle<3 det är verkligen världens gulligaste :) han är så glad och snäll hela tiden!  han luktar jätte gott :) mosters stolthet, mosters älsklingskille!! Jag älskar den lilla krabaten! det är tur att han finns..det har hjälpt mig mkt genom den här jobbiga tiden efter Ville..ibland blir jag så himla ledsen bara sitter och gråter och saknar honom så förbannat mkt ..min ville..idag hemma hos maria satte hon upp fyra bilder på kylskåpet, tre på julle o ett på ville :) och julle titta bara på Ville :) det var gulligt! Jag älskar Julius jag kommer alltid finnas där för honom! Alltid! puss på min bulle


det blev ingen hockey i natt..ja maria du känner mig haha..jag orka inte sov så skönt! men imorrn spelar tre kronor igen men kl 9 på kvällen så då ska jag iaf titta :)

glömde min kamera hemma idag, hade laddat den men fick inte med mig den så har inga bilder..men ska komma ihåg nästa gång.

kram på er!

Kommentarer
Postat av: syster

Du är för underbar lilla du <3



Å vad duktig du har varit :) Inte för att jag tcyker att du behöver träna (för jag tycker att du är fiin!!)men det är nyttigt för knopp o kropp.jag längtar ut till löpspåret. i vår, då! :)Man blir piggare och gladare.



Älskar dig älskosyster haha det lät nästan som älskog S



kanske promennixar till jobbet imorron omn jag inte har nå för mig.



<3

2010-02-18 @ 20:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0