hej!

Hej!
den här veckan har varit jätte jobbig..jag känner mig så nere och gråter titt som tätt ..jag drömmer mardrömmar hela tiden och vaknar väl 3-4 gånger per natt och är dyngsvettig! jag drömmer om att folk i min närhet dör eller att jag dör eller att jag måste ..ja jag kommer inte på ordet..att jag måste typ akta mig! så den här veckan har jag varit jätte trött och har inte orkat med nånting! känner mig känslig..ingen kan nog säga nånting till mig just nu för då tar jag åt mig, blir arg eller ledsen..vad är det som händer..man kan ju nästan tro att man är gravid! men så är det inte! för jag äter piller! och jag ska utomlands i höst! men jag vill iaf ha en vändning på mitt liv..jag vill bli lycklig och glad! 

undrar varför jag drömmer såna där drömmar..vad kan det betyda? det är intressant med drömmar..ska nog köpa mig en såndär drömtydningsbok! sen får man väl se om man tror på det eller ej..

annat..vi har en ny vikarie på jobbet som kommer från dalarna, och hennes familj tillverkar jätte fina ljuslyktor! så jag ska nog köpa mig ett par st måste bara hem och se vart jag ska ha dem och hur många som behövs..dem sitter på väggen och är jätte fina, finns i olika storlekar !

idag är mina sista arbetsdag sen är jag led, fre,lär,sön :) skönt. maria och julius kommer till mig imorrn, det ska bli underbart! jag älskar dom! <3

kommer säkert inte skriva nått i hegen för jag har annat att göra..ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Anette Gillisson

Ojå hoppas du mår bättre snart!fast vet du.. utan downs vet man inte när man har ups=)Ha en jätte bra helg nu.Kram på dig!

2010-02-25 @ 20:26:51
URL: http://anettesida.blogspot.com
Postat av: Jag!

jadå! ibland kommer men i depp perioder! men som du sa utan downs inga ups ;) känns redan bättre idag! :) ha en bra helg du med, kramkram!

2010-02-26 @ 09:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0