mer snö!!

ja mer snö kommer det..och imorse när jag gick upp kl 6 för att kolla hockeyn så var det -26!!!! helt sjukt..tur att ante gjort en eld åt mig hemma för annars hade jag frysit ihjäl hemma! Jag ska köpa en termometer så jag ser hur kallt det är när vi inte eldar i kaminen! och är det för kallt så får hyresvärden faktiskt dra upp elementen!

Igår var jag på snabba cash..vilken besvikelse..jag tyckte den va ok..inte mer! så den kan man lika gärna se hemma!

känner mig förtillfället inte på jätte bra humör..känner mig lite nere! det är så mkt som jag tänker och känner..och ibland orkar jag inte vara glad och le åt allt..men igår så blev jag lite ledsen och besviken för en grej som jag har hållit på o fixat och förberett mig på o så blir det inte av..för folk glömmer bort. det är jätte tråkigt! 

hoppas sandviks resan blir av..skulle vara jätte skönt och roligt att komma iväg!

jaja..bra att sverige vann iaf ..vi får vara stolta över våra svenskar som gör så bra ifrån sig i Os! det är kul..
vilket tråkigt inlägg..funderar på om jag verkligen ska publicera det..

men jag gör det..hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0