min första snövall avverkad!

Helt galet vad snö det kom igår! kvällen tillbringades hemma hos lena och krister med deras underbara barn :) (mina bästa vänner) :) vi satt väl där till 2..kollade melodifestivalen som sög sen bara snacka..det var jätte trevligt :) mina vänner är bäst, vi har så roligt! runt två var det dags att röra sig hemmåt..jag fick köra och det gick bra när vi väl fått bilen i rullning och vägen hem gick bra..vi sa det i bilen också..:) men sen när det var dags att svänga upp på vägen så tog det stopp..haha! ante sa gasa och sväng och jag gjorde det men det gick rakt fram o in i vallen och där satt vi fast.. tror ni nån stanna o hjälpte oss? Nej såklart inte :P..vi ringde nattis som fick vända o så kom de o hjälpte oss samt en plogbil..tack :)

det är mkt snö men samtidigt som det är jobbigt så är det ju jätte häftigt att få vara med om en sånhär vinter! vi skratta jätte mkt igår när vi skulle få iväg bilarna o så! haha :) men snart får det vara nog..man får lite klaustrofobi..kan ju inte gå nånstans !

söndagen har vi varit hos mamma, ätit semla och kollat film..ska snart iväg och se snabba cash..äntligen!! vi ska ner med linda och henke..vi åt nyss så får väl se om man orkar popcorn! annars kan det blir en liten chokladbit! :) får hoppas den är bra! jag tycker joel kinnman är så snygg! hihi.

får hoppas vädret blir bättre nästa helg när vi ska till gävle.


ne nu ska jag vila mgen innan skjutsen kommer!




ha det bra!
(jätte kort hår på bilden)


Kommentarer
Postat av: Maria

haha du också =) tur att det gick bra för er också!

Fin bild sötaste! hoppas filmen är bra så du kanske kan rekomendera den :D



pusss<3

2010-02-21 @ 21:33:45
Postat av: Ante

100 år gammal bild=) men du är lika fin på alla bilder som finns på dig, älskar dig mest av allt. puss

2010-02-22 @ 17:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0