Mitt nya liv!

jaa nu ska jag fan ta tag i träning! så ikväll ska jag o ante springa till träningen och köra ett gympass och sen springa hem! ska försöka göra så varje gång det inte är nått långt pass! kommer bli lättare nu när jag bytt schema och slutar tidigare jippiiii :) vilket underbart väder det var igår då, mer såna dagar!! då vill man ju ut! längtar så mkt till våren då ska jag ut o röra på mig ..jag vill verkligen..men jag är en väldigt slö människa..men kanske om man kommer igång så kanske det blir lättare! :)

Igår var vi på ikea..med min syster+familj och mamma o pappa:) mkt trevligt! Vi skule ha en tavla men det fanns ingen fin där ..så vi åkte till gallerix och där hitta vi en jätte fin tavla :) den ska sitta i köket..vi har möblerat om  där och det blev mkt bättre än tidigare! :)

sen när vi kom hem så hyrde vi en film och bara myste! Vi behövde det..en kväll för oss själva :) Jag älskar min ante mest! vi har så roligt tillsammans..haha vi är helt störda ibland när vi är själva! han är min bästa vän och min största kärlek! någon bättre finns det inte. visst har vi också upp och nergångar..men det är sånt som stärker en! vi har varit tillsammans jätte länge nu och det kommer vara vi tills döden! <3

nästa helg jobbar jag.. och då blir det lugnt ..jag ska se snabba cash jag måste se den snart..får bli ihelgen! :)

har inte träffat mina bästa vänner nånting ihelgen =( ibland blir det så..men vi får ses i veckan eller ihelgen! ska bli så bra när ni kommer flytta närmare då är det bara att springa över när man vill :)<3

men helgen har iaf varit super bra! så ha det!


Kommentarer
Postat av: Ante

Du är det bästa som finns. kommer alltid älska dig och det kommar vara vi för alltid. massa pussar till dig min babe. love

2010-02-16 @ 22:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0