night out!!

vilken kväll:) det var jätte roligt..och vilken god mat..man ska äta oftare på papas tapas det är ju så gott! får bli mkt häng där i sommar, uteservering kall öl och tapas mat :)

kvällen då..började på grappa! sen gick vi och åt och där hade vi jätte trevligt :) sen gick vi ett par st till olerys..det var väldigt dåligt med folk..men det är inte så stort dnsgolv så det fylldes och vi röjde på! haha fyfan mina jobbarkompisar är underbara! sen kom älskling och hämta mig och marie så skjutsa vi hem henne sen åkte vi till donken och köpte cheeseburgare :) det är så gott att äta när man är onykter! :) fast iofs så tycker jag alltid att det är gott att äta..

djen var brinkenstjärna..slutet av kvällen fick han heta stjärtenstjärna och det var roligt! jaa..en lyckad kväll med andra ord.

idag är jag bara lite trött..så det blir slappa i soffan sen ska vi åka och kolla på freddie som ska spela innebandy match..sen hem och bara mysa, jag o ante <3<3! Jag älskar dig Ante! du är det bästa som finns i hela världen..mitt hjärta kommer alltid tillhöra dig!

nu blir det stekt ägg på macka!

ha det så bra alla! ta vara på livet..lev livet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0