tredje dagen :p ska sluta tjata om det!

Men jag är stolt över mig själv..jag är inne i det och jag känner att det här kommer gå bra :) idag körde vi pulsforever..haha jag och ante! carro på forever sa att ante också kunde det..men...haha vette fan om det var hans grej!! jag fick iaf skratta , han med..och alla andra! Ante var helt själv med ca 15 andra tjejer/kvinnor! och kordintation den var inte det bästa jag sett..men så är det ju med killar:) jag tycker iaf att ante var jätte duktig och modig som fullföljde passet! :) på måndag ska jag få med honom på funktionellträning och det är styrka med vikter och lite sånt..så det kan han iaf köra :) men kul var det!!

imorrn är jag ledig och ska då hem till Julle, min underbara systerson<3 ska pussa lite på honom:) sen ska jag ut o gå med mamma kanske maria följer med :) en tjejpromenad! sen om jag orkar/hinner ska jag gå till plantagen o köpa tulpaner..mina börjar vissna ..fick en bukett av antes mamma :) hon är så rar! och jag tyckte det passa så bra i köket så jag vill ha nya..ante har bilen vid coop så då åker jag med honom hem ifall jag går dit..men vet inte..det kommer inte bli så! man kanske ska ha bilen hemma så man kan åka dit..hehe eller så åker jag på söndag när jag är ledig och handlar :) skitsamma ni skiter väl i om jag har tulpaner eller inte :D

snart ska vi gå o lägga oss för vi ska upp halv 2 i natt o kolla på sverige, tre kroner! första matchen..måste man ju se..sålänge man orkar ..

igår tog vi vårat andra guld..kalla och ferry :) bra!

kom på att jag glömt titta på det okända så nu ska jag sätta mig o titta innan det slutar

hejdå!

Kommentarer
Postat av: BiggggSissss

hahaha



1:va duktiga ni är!!!

2:Julle vill mysa med dig med <3 vi saknar dig!!

3:haha jaa vi skiter i dina tulpaner ;) <3

4:Troligt att du kommer upp, vad söt du är! Ditt Förnamn är "Vill sova bara liiite till" ditt mellan namn är "trötter" och efternamn "sömntuta"!



ses imorgon hjärtestump!! pusss

2010-02-17 @ 22:11:16
Postat av: Anette Gillisson

Finns det nå finare än tulpaner!Klart du måste ha det=)

2010-02-18 @ 08:03:14
URL: http://anettesida.blogspot.com
Postat av: Jag

haha maria du känner mig för bra..när klockan ringde så sa jag att jag fortsätter sova haha så ante gick upp själv, sen skicka du sms haha :) jag är för trött av mig..men på måndag då måste man upp kl 6 iaf, sverige finland. jag kommer snart ska bara borsta lite tänder:) puss älskling.



Jaa anette dem är jätte fina :) får se om jag köper idag :)ses imorrn!

2010-02-18 @ 10:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0