hallååå!

ooo mätt..nyss ätit smarrig lax med potatis o romsås..o nu har jag en god saltgroda i munnen :) det är farligt att ha godis kvar efter helgen..jag kan inte hålla mig ifrån det :) och ingen träning har det blivit änsålänge de här veckan! man blir så slö när det är så dåligt väder..man vill ju inte ut! få ta tag i det ordentligt i vår!

efter jobbet åkte vi hem till adde,nattis o agnes..madde var där också :) myste lite med lilltjejen! ihelgen ska vi parta, kommer bli jätte kul! vi tjejer ska dricka rosapantern..så gott :) jag tror även jag ska köpa sourz pineapple! jag älskar sura drinkar ! mm!

ikväll får man inte missa fuskbyggarna.

tänkte lägga upp lite bilder från helgen nu! fick bild på markströms rygg ute på krogen :P killen ville inte vara med på bild..!!


Kommentarer
Postat av: Ante

Hej min bästa! måste bara säga att vissa bilder är nästan förbjudna o visa på bloggen=) herregud

2010-03-04 @ 10:05:48
Postat av: Freddie

Hahaha!!! Undra hur bilderna som inte är upplagda är? Smattrade ju rätt friskt me kameran har ja för mig. Finns ju iaf nån som verkar tycka att du är läcker Ante! Kolla bild nr 12. Vilken blick du får där bakifrån!! Grrrr ;)

2010-03-04 @ 18:05:07
Postat av: maria

haha jag tyckte ni va fiiina ;)

2010-03-05 @ 06:57:20
Postat av: Jag!

ja jag lade faktiskt upp dem finaste bilderna :D haha ja han ser riktigt sugen ut ;)ska jag känna mig hotad kanske?=P



2010-03-05 @ 09:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0