ole ole!!!

blev inge ole ole igår..brynäs förlora!

Men igår blev det träning, syster och nattis körde funktionell för första gången och dem var jätte duktiga :) så roligt att man är fler som tränar! då peppar man varandra och det är lättare att ta sig ner när man vet att ens närmaste också är där så man slipper stå helt själv!

Helgen har varit lugn och skön..har jobbat men har även varit över hos adde och nattis och sen myst hemma hos maria christer och julle, freddie var också där =) det var mysigt!

Gissa om jag blev chockad i fredags när Freddie ringer o frågar om jag kan skjutsa han och  hans vänner ner till stan =) trodde jag aldrig haha men jag blev faktiskt jätte glad =) o han sa att jag var duktig =) så då är jag det!! så ni vet så ska det mkt till att han ska ringa mig! men jag har ju skjutsat dig några gånger men jag blev ändå jätte glad =) När jag övningskörde så vägrade freddie åka med mig! om han skulle till jobbet så fick pappa köra dit honom o så bytte vi där! haha fegis! =) <3

helt galen imorse..linda kom o hämta mig halv 7 och vi åkte ner och körde spinningpass 30 min och core 30 min! fan va bra av oss =) jag ska försöka åka ner några tisdagar, det var riktigt skönt att träna tidigt! men bara för det så kommer jag inte missa afron ikväll..afron är det roligaste!

Imorgon fyller bästa adde år :) så då komemr vi o firar dig<3

På fredag har vi after work med jobbet..kommer bli skit kul=) längtar! =) mina jobbarkompisar är så bra och roliga! vi har ju varit ute några gånger nu och det blir alltid lyckat och jätte roligt! alla dansar och är glada!

Jag älskar dig ante!

ha en bra dag alla!

Kommentarer
Postat av: syster

får afrodansa med dig nästa vecka kanske istället.. idag skulle ju mormor kommao se lägenheten så jag ska väl hmmm.... damsuga ;)

älskar dej bästo! pussso

2010-03-23 @ 13:46:48
Postat av: Freddie

Jävligt dåligt med uppdateringar nu!!!!

2010-04-15 @ 17:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0