Se där!!

Jaa nu var det länge sen jag skrev=) Men vi har virus på våran data hemma så den är så seg så jag vill inte ens sitta vid den! så det är därför jag inte har skrivit..jag o ante ska nog åka o köpa en ny dator för fläkten är trasig på den så det behövs en ny =)

Solen skiner och man blir så himla glad =) lite sur blev jag när jag såg att det snöat men det var så lite så det gör väl inget! jag längtar så mkt till riktig vår och sommar..sätta på sig vita tygskor och leggings nån tunn t-shirt och skinnjacka =) mmmmm..

Ikväll ska jag gå o simma i badhuset det är aftonsim..men fick höra idag att det var sista gången =/ så det var ju synd! men man kanske kan gå o simma iaf på onsdagar! kan vara skönt att plaska runt lite i bassängen, blek som man är..=P

jag har varit o kollat på alice i underlandet..det var en Jonna film..jag gillar såna filmer :)

förfööra helgen så hade vi våran dunder fest hemma hos madde o gabbe..o jag har faktiskt inte vågat kolla på mina bilder på kameran än..haha..kan ju säga att vi är ett sjukt stört gäng..men sjukt sköna :) vi är alla helt galna! jag älskar mina vänner! <3 det är tur att vi inte har såna fester jämt då skulle man aldrig klara av att jobba i veckorna :)

Jag funderar faktiskt på att fixa en fest hemma hos med nått roligt tema..men jag vet inte riktigt vad jag ska ha =) ska sätta mig ner med ante o planera lite sen bjuda in lite roliga människor..=)

annars så har jag komit igång med träningen nu! känns riktigt skönt..tråkigt att det tar så lång tid innan resultat visas =) men till sommarn så =) !! och till turkiet! längtar så mkt till turkiet!

ne det här var inget roligt inlägg men nu har jag iaf skrivit!

hej på er!


Kommentarer
Postat av: Hmmmmmm, hemlig bloggläsare ;)

jag antar att jag står på VIP listan på eran fest som ni ska ha.... jag är ju faktiskt en som måste bjudas.. vem är detta nu då?? hmmm gissa!!! jag ger dig en ledtråd; womangirl womangirl you can call me womangirl ;)

Älskar dig <3

2010-03-17 @ 15:56:12
Postat av: hahahaha

meeh.. äntligen! Vikken tiid! <3 siss

2010-03-17 @ 16:37:30
Postat av: Ante

PARTY PARTY

2010-03-19 @ 12:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0