soliga fredag :)

Åhh vilket underbart väder :) det var det iofs igår också! Men igår tillbringade jag dagen mest på vårdcentral och sjukhus..ante har brytit ett ben i handen =( så nu ska han ha gips i 4 veckor! stackars min älskling! Men jag kommer hjälpa dig :) Älskar dig!

Ikväll ska vi hem till svärfar och äta god mat :) han och ante har varit och köpt kött i sundbyholm :) gott gott gott :)!! jag längtar !

jobb idag och imorrn sen är jag ledig söndag! så imorrn blir det fest :) ska bli skit kul! vi ska dricka rosa pantern sen ska jag nog köpa den där sourz :) så det blir dansa hela natten typ..vi ska sova kvar hos madde och gabbe också tror jag! sen på morgonen ska vi gå promenad med nattis hon ska hämta lilltjejen :) kommer bli en bra helg det vet jag..och jag tror att marie på jobbet ska få locka mitt hår imorrn :) jag fick ju inga på nyår eftersom att jag var sjuk! så det får bli imorrn :) nice!

hoppas alla får en bra helg! ska försöka att inte glömma kameran imorrn!

hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0