Tisdag och sol :)

och jag sitter fast här inne på jobbet! tur är att vi har allt framför oss så man kommer få njuta av den underbara solen sen :)

Helgen var jätte bra :) tyvärr förlora brynäs =/..men vi hade kul iaf! jag o freddie o ante gick ut sen på kvällen och röjde av oss! haha gud va vi dansa och sjöng det var jätte roligt :D det är så roligt att gå ut med freddie då blir det bara ös! Jag sitter på jobbet nu och kommer inte kunna lägga upp några bilder men jag ska försöka göra det när jag kommer hem..ska först gå på min favvo träning afro och sen hem o äta så får se hur sent det blir :) idag ska vi äta kassler i ugn med kantarellsås och massa gott i :) mums! Jag har inte gillat kassler förut men den där maträtten tycker jag om:)

Igår så var vi hemma hos maria , christer och stjärnan Julle! han är så söt! han skrattar jätte mkt! min sötunge! så himla rar! <3 sen lägger man honom på mage så ålar han sig mot en :) han är rolig han! han kommer bli en underhållare (som sin moster) haha!

snart flyttar adde,nattis och agnes närmare oss, kommer bli underbart att ha dem nära :) bara o sprnga över och pussa lite på agnes och vara med underbaraste vännerna! :) sitta på deras jätte balkong i sommar o sola!

vi har nog iaf bestämt oss för att skaffa oss en ny hund till nästa år..vi var inne på franskbulldog men har läst mkt nu och dem blir lätt sjuka och dåliga i nosen och jag orkar fan inte gå igenom nått sånt igen! så vi hoppas på att Villes halvsyster. en som mamma känner har en som heter ester som är syster till ville och hon ska nog para henne nästa år :) så då får vi hoppas att det kommer ut nån brun hane :) jag o ante är jack russel människor!

usch den här veckan har jag fullt upp...ska på utbildning på torsdag 8-12 så jag kommer jobba mån-ons utbildning tors och jobb fre-lör! kommer vara helt slut!! på torsdag ska jag med maria o julle när dem på marias fikamammagrupp ska ta kort på sina bebisar :) dem har ett vittställ och ett svart! Julle kommer vara finast ;)

oj vad mkt det blev..nu tänker jag inte skriva mer..men ja ska försöka lägga upp bilder ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0